piątek, 12 sierpnia 2011

RECENZJA żel pod oczy i na powieki relaksujacy EVA NATURA

MARKA eva natura
Żel pod oczy i na powieki relaksujacy, redukuje cienie i obrzęki
Krem przeznaczony dla osob 18 +
Głownym zadaniem kremu jest redukowanie cieni i obrzęków. Z ponad rocznego stosowania stwierdzam ze juz po kilku uzyciach redukuje cienie i obrzęki. Staram się stosować regularnie czyli rano i wieczorem i na chwile obecna mam spokoj z opuchniętymi oczami i tzw worami pod oczami!
PLUSY
* wydajny (25 ml) ja mam tubkę od ponad roku a stosuje w miare regularnie
* niska cena (około 6 zł)
*skuteczny!
*dobrze nawilża powiekę i pozostawia miłych chłodny efekt
MINUSY
* nie zauważyłam :)
Naprawdę polecam!

A pochwalę się też moim pękaczem ;)
tradycyjnie czarno na białym... ;)

5 komentarzy:

  1. Chyba musialas duzo lakieru pekajacego nalozyc, bo malo popekal :)

    Ostrzegam przed sola :) Bo mimo, ze w opakowaniu ladnie i intensywnie pachnie to po dodaniu do kapieli oprocz kolorowej wody nie zostaje nic niestety :P

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny blog ; >>
    + obserwuje i zapraszam do mnie ; ))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jak pierwszy raz robilam to na polowie jednego paznokcia prawie nie popekal a na drugiej popekal na malenkie kawaleczki - dziwnie wygladalo :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te pękające.;DD

    OdpowiedzUsuń
  5. mam podobny pękacz, z Avonu, wygrany :P
    obserwuję, I.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz!
Każdy sprawia mi ogromną radość i motywuje do dalszego prowadzenia bloga, bo przecież bez Was by go nie było!
Jeśli nie pozostawiłeś po sobie tzw. SPAMU bądź pewny że Ci odpowiem!
Buziaki:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miło było Cię gościć!

Miło było Cię gościć!