czwartek, 3 maja 2012

Fototrelacja z 1 maja :)

Witam wszystkich :)
Dziś chciałam Wam przedstawić moją fotorelacje z dnia 1 maja:)
Dzień zaczął się bardzo wcześnie od pisania pracy.... Żeby mi przypadkiem za dobrze nie było ;)
:)  Czas na łono natury i grillowanie ;)
Poznajcie moją ukochaną kruszynkę - Diana 




No i dietę szlak trafił xDxD
Dlatego po obżarstwie trzeba było wybrać się za dłuuuugi spacer:)
Rynek z zabytkowym kościołem Marii Magdaleny, 

Trochę nad Rynkiem nasz Teatr Mały
Fontanna na Baczyńskiego
Po drodze nad jezioro
Kościół bł. Karoliny
No i jezioro Paprocańskie


 I nasza Tyska uzdrawiająca Piramida na Paprocanach :)

a dziś? pisanie, lenistwo, spacer i piwko :) 
a Wy jak spędzacie dłuuugi weekend?

10 komentarzy:

  1. fajne jezioro ;]
    --
    Obserwujemy ?
    other-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nawet kiełbachy z grilla jeszcze nie jadłam ;( ale mam nadzieję, że zdąże to nadrobić :p
    wracając do tej platformy.... :D to niestety nie wiem ile prądu zżera ale koleżanka wyrabia na rachunki więc chyba nie jest źle ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczny piesek :)
    ma kuzynka tez ma takiego samego :D
    a patrzac na kielbaski to az sie glodna zrobilam ;p;p

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobilas rewelacyjne zdjecia :) bardzo, bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia. Obserwujemy się wzajemnie ? kosmetykolandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam jamnika, mój ma już 15 lat ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz!
Każdy sprawia mi ogromną radość i motywuje do dalszego prowadzenia bloga, bo przecież bez Was by go nie było!
Jeśli nie pozostawiłeś po sobie tzw. SPAMU bądź pewny że Ci odpowiem!
Buziaki:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miło było Cię gościć!

Miło było Cię gościć!