wtorek, 1 maja 2012

Haul, postępy diety i platforma Mango Vibro Max!

Witam wszystkich :)
Dziś znowu pokarzę Wam parę zakupionych rzeczy :) Akurat się złożyło że wiele rzeczy mi się pokończyło i trzeba było uzupełnić zapasy ;)
Nad kremem do twarzy dłuuugo się zastanawiałam. Mam strasznie wrażliwą alergiczną buzię i zazwyczaj wszystko mi szkodzi... wszystko poza gęsta NIVEA która zapchała mi pory i mam teraz strasznie dużo zaskórniaków! Mam nadzieje że ten LOREAL będzie mi służył! na recenzje tutaj jeszcze za wcześnie :)
Kupiła jeszcze balsam do ciała na cellulit:D, krem do rąk i stóp, tonik, piankę do golenia i krem do depilacji i odzywkę 8 w 1  do paznokci EVELINE.

Kremy do rąk z tej serii CZTERY PORY ROKU  stosuje regularnie dla mnie jest super
+
ładnie pachną
są wydajne
dobrze nawilżają i odżywiają skórę 
mają ładną oprawę
nie są drogie ~ 5 zł za 130 ml kremu
-
myślę, że ich zapach może nie każdemu odpowiadać

Natomiast ja gorąco go polecam!
Ja tym razem skusiłam się na melonowy :)

 Myślę że o piance i kremie do depilacji nie muszę pisać ponieważ każda bardzo dobrze je zna:) W razie jakiś pytań piszcie na wszystkie odpowiem :)

a o reszcie wypowiem się po przetestowaniu o którym produkcie chcecie wpierw usłyszeć?

Przechodząc dalej :)
Wczoraj rano po 14 dniach PLANU WYPŁUKIWANIA TŁUSZCZU -> I faza, weszła na wagę i....... było 4 kg mniej!  w pasie ubyło mi aż 5 cm! w biodrach 2 :) więc jestem z siebie zadowolona szczególnie że przez 14 dni nie uległam pokusą! no dobra w niedzielę był jubileusz 50 lat po ślubie moich dziadków więc zjadłam maluuuutki kawałeczek tortu:) no i pije kawę nie wyobrażam sobie jej nie pić!
Od wczoraj jestem na II fazie :) kolejne 14 dni! teraz już lepiej mogę jeść 2 węglowodany więcej:) tylko nie wiem czy chodzi tu że np wybieram ciemne pieczywo i ryż i to dodaje do menu na 14 dnia czy każdego dnia? no ja wychodzę z założenia że każdego dnia czyli np wczoraj do obiadu zjadłam ciemny makaron a dziś np zjem ryż :) ile mniej oczekuje od tej fazy? hymmm 2 i będzie dobrze:) w zasadzie już tak pozostanę na niektórych nawykach żywieniowych tej diety! 
I na sam koniec i platformie wibrującej MANGO VIBRO MAX!
Kilka słów od producenta "Platforma wibracyjna Mango Vibro Max to przełomowe urządzenie do treningu mięśni. Wytwarza wibracje, które przenoszą się na określone partie ciała, znakomicie wpływając na organizm, pomagają w szybkim modelowaniu sylwetki, skutecznie redukują wagę oraz zwalczają cellulit.W trakcie ćwiczeń drgania przenoszą się na wszystkie mięśnie, zmuszając je do bardzo intensywnej pracy, spalając przy tym tkankę tłuszczową. Wibracje wzmacniają ścięgna i stawy, usprawniają krążenie krwi i poprawiają przemianę materii.
Dużym atutem jest łatwa obsługa: wystarczy że staniesz na platformie i wybierzesz program według własnych oczekiwań. W zależności od tego, nad którymi partiami ciała chcesz pracować, ustawiasz się na platformie w odpowiedniej pozycji. Każda sesja trwa do 10 minut."
Moja kochana mamusia wczoraj zaprosiła mnie na pół godzinki "trzepania". Nie powiem wam że wytrzepało mi cały cellulit i tłuszczyk nie o to chodzi:D ale było to całkiem miłe uczucie:) Chciałam się zapytać czy ktoś z was regularnie może korzysta z tej platformy? ponieważ mama zaproponowała mi karnet na 700 wejść i tak się zastanawiam dlaczego nie? W ramach ujędrniania skóry!

Pozdrawiam! Życzę owocnego wypoczynku ;)

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Program /Plan wypłukiwania tłuszczu, pisałam o niej niedawno na blogu :) -> http://babygirl-fashionworld.blogspot.com/2012/04/wielki-niewielki-powrot-i-dieta-fat.html

      Usuń
  2. też się odchudzam, ale średnio mi to ostatnio wychodzi :) możesz opisać mi na czym polega Twoja dieta ?

    OdpowiedzUsuń
  3. moja koleżanka ma tę platformę i ostatnio wytrząsałyśmy na niej sadło :D ale po dłużej posiadówie na tym urządzeniu można dostać ataku padaczki ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem czy próbowałaś krem głęboko nawilżający z dermiki aquaoptima co prawda nie jest tani ale nawilżył mi twarz rewelacyjnie, nie zapycha bo konsystencja jest lekka i od kiedy go stosuje juz zapomialam co to jest przesuszona skora twarzy, suche skórki, moze i w twoim przypadku sie sprawdzi :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwujemy ??? zapraszam do mnie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chętnie usłyszę coś o tej odżywce z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you so much for your visit!!!
    I follow you now!
    Have a good week!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwujemy :P a z tą padaczką to na szczęście jej uniknęłyśmy ale ja po tym urządzeniu byłam trochę rozklekotana ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. przy mikro to raczej normalne jest :P bo tez miałam robiona tyle, że późną jesienią żeby tak słońce już nie przypiekało... Widać u Ciebie jakieś efekty mikro? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne kosmetyki! ja się w przyszłym tygodniu wybieram na zakupy do drogerii;p

    OdpowiedzUsuń
  11. a co to za nowa dieta cud? Przez 14 dni jadłaś same warzywa i owoce?

    OdpowiedzUsuń
  12. aha to ja co 2-3 tyg chodziłam, wybrałam 5/6 mikro i jedyne co to moge powiedzieć ze twarz fajnie oczyszczona była gładka no i pory sie znacznie zmniejszyły ale niespodzianki mimo wszystko dalej mi wyskakuja:P

    OdpowiedzUsuń
  13. zapomniałam jeszcze napisać o platformie, chodziłam rok temu na body space i tam była ta platforma osobiście z ciekawości spróbowałam, ale była tam kobieta która zaczęła razem ze mną bs i potem platforma pic na wodę ;) Obserwowałam ją bacznie żadnej zmiany nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog :)
    Zapraszam do mnie :)
    Również zapraszam na blog o modzie który prowadzę z koleżanką a oto link : http://modaewelkazozol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. aaale kosemtyków, chyba też się muszę na jakieś zakupy wybrać :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz!
Każdy sprawia mi ogromną radość i motywuje do dalszego prowadzenia bloga, bo przecież bez Was by go nie było!
Jeśli nie pozostawiłeś po sobie tzw. SPAMU bądź pewny że Ci odpowiem!
Buziaki:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miło było Cię gościć!

Miło było Cię gościć!