sobota, 28 lipca 2012

Recenzja - SUNKISSED Shade Eye Shadow - Paleta 12 cieni

Witam wszystkich bardzo serdecznie :)
Dziś chciałam podzielić się z Wami moimi nie tak dawnym zakupami na portalu alledrogeria.pl :)
Szukałam fajnego pędzelka do blendowania i w ten o to sposób zakupiłam owy pędzel, puder i paletkę cieni o których dziś trochę więcej :) 

Króciutko o tych 2 pozostałych produktach :) 
1. e.l.f. Healthy Glow Bronzing Powder - Rozświetlający puder brązujący, kupiłam na tzw spróbowanie, i już więcej nie kupię :)  ładnie wypełnia makijaż twarzy, natomiast strasznie się sypie i ciągle mam wrażenie że mam go za dużo nałożonego na pędzel.

2. e.l.f. Blending Eye Brush - Pędzel do cieniowania - po prostu jestem zadowolona :) z początku się sypały włoski ale myślę że jest to raczej normalne :) 

A teraz o gwóźdź programu :) 
SUNKISSED Shade Eye Shadow - Paleta 12 cieni

Na początku byłam załamana wiedziałam że za 8 zł nie mogę się spodziewać rewelacji, ale żeby cieni w ogole nie było widać na skorze?!  na szczęście tylko na dłoni ich nie widziałam :) Na powiece są widoczne:)

+
duża gama kolorystyczna
cena! 8 zł za paletkę 12 cieni jest po prostu śmieszna:)
mają drobinki rozświetlające ( ja wiem ze nie kazdy to lubi, natomiast ja wolę własnie takie;) )
nie sypią się 
nie odkładają się w załamaniu powieki
długo trzymają na powiece - a ja nie nakładam żadnych baz ;p tylko podkład :D

nie są jakoś super napigmentowane, natomiast jak na taką cenę nie jest źle :)
myślę że jak ktoś przywiązuje wagę do opakowania to by się rozczarował:D 
ogolnie nie mam jakiś wielkich zastrzeżeń :) 



Gdzieś mi uciekł jeden kolorek :D Postaram się dziś zrobić jakiś makijaż z tą paletką dla Was żeby wam pokazać jak prezentuje się na powiece :) 


Buziaki! 

5 komentarzy:

  1. nie mialam nic z elf'a. podoba mi sie ten zlotawy cien ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę nie po polskiemu ten pENdzel ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Cienie osypują się przy nakładaniu ale i tak jestem zadowolona z zakupu. Dotychczas używałam głównie fioletów i śliwek. Chciałam zobaczyć jak będę wyglądała w kolorystyce bordo, brązów i beżu. Za tą cenę można kupić paletkę nawet tylko po to żeby przetestować gamę kolorystyczną przed zakupem czegoś lepszego i znacznie droższego. Bardzo dziękuję za recenzję - bo to dzięki przeczytaniu recenzji zdecydowałam o zakupie paletki jako "próbnika".

    OdpowiedzUsuń
  4. z czystym sumieniem polecam tą paletkę, za 7 zł to naprawdę trafiony zakup. Kolory są naprawdę żywe i trwałe. Tłusta powieka - cienie leżą nietknięte. Użyłam ich na sucho na bazie hean, nie potrzebne drogie cienie, te są super, powiem więcej , biją na głowę sleeka i MUA. Maty w sleeku nie chcą się trzymać, MUA zaś zanika i po kilku godziniach nie widać różnic barw. Natomiast sunkissed jest wyraźny, trwały nawet na tłustej powiece, nie osypują się przy nakładaniu i nie rolują w załamaniach. Polecam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz!
Każdy sprawia mi ogromną radość i motywuje do dalszego prowadzenia bloga, bo przecież bez Was by go nie było!
Jeśli nie pozostawiłeś po sobie tzw. SPAMU bądź pewny że Ci odpowiem!
Buziaki:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miło było Cię gościć!

Miło było Cię gościć!