poniedziałek, 20 sierpnia 2012

2 kolory

Witam :)
Fotorelacji nie będzie bo i nie ma z czego... Okazało się że ma to być nieme kino z lat 30 więc odpuściliśmy sobie:)

A dziś chciałam Wam zaprezentować delikatne połączenie 2 kolorków na ustach :)

Propozycja nr 1 :)
Połączenie 2 Manhattanowskich Lipcremów ( recenzję zrobiłam jakiś czas temu a znajduje się ona TU )
kolorki jakich użyłam to 95G jako podstawę i 56K jako różowy dodatek :)

tak wiem że widać mi skórki, jak pisałam w recenzji te "kremy" są świetne i długo trzymają ale podkreślają każdą odstającą skórkę dlatego trzeba wypillingować usta przed ich nałożeniem :)




Propozycja nr 2 
Połączenie szminki Avon kolor temptress - nie będę się zbytnio wywodzić nad tą szmineczką bo planuje zrobić jej recenzję w najbliższym czasie:) i białego cienia natomiast jest on bardzo perłowy niż mat, obawiam się że mat zrobiał by nam tylko biała plamę na ustach :) 





Udanego tygodnia :)
Buziaki :*

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za każdy komentarz!
Każdy sprawia mi ogromną radość i motywuje do dalszego prowadzenia bloga, bo przecież bez Was by go nie było!
Jeśli nie pozostawiłeś po sobie tzw. SPAMU bądź pewny że Ci odpowiem!
Buziaki:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miło było Cię gościć!

Miło było Cię gościć!