piątek, 28 grudnia 2012

Z serii pazurki

Hej kochani!

Święta, święta i po świętach :)
Teraz trzeba tylko szybciutko zgubić efekty świątecznego obżarstwa do Sylwestra :)
Jak przygotowania? Macie już kreacje? Gdzie idziecie? :)

Ja mam śliczną miętową, koronkową sukienkę, uwaga! po prababci :)
a wybieramy się na domówkę :)

Przechodząc do sedna, dziś pokarzę Wam pazurki


Do wykonania użyłam: 

jako podstawę odżywkę 8 in 1 
do białego frencha preparat z ceramidami firmy Mariza
lakier brokatowy na górę z Sensique 







Buziaki :* 

22 komentarze:

  1. Twoje naturalne? ;)
    prezentują się ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste i efektowne :) Bardzo mi się podoba :) A i masz śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne pazurki ;D pochwal się nam sukienką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne masz te pazurki! Moje babcie niestety nic dla mnie z ciuchów nie pozostawiły :( Ja po zmianie planów Sylwestra spędzam na wynajętym domku nad jeziorem, ale impreza prawdopodobnie będzie tematyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne masz te paznokcie ;) W takim razie życzę Ci fajnej sylwestrowej imprezki ;ddd
    Zapraszam do mnie, nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ładne, długie i zadbane paznokcie;)!
    w wolnej chwili zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, nominowałam Cię do Liebster Blog Award, jest to nowminacja którą nadaje się blogom za dobrze wykonaną robotę. Wszelkie informacje na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję, ale już wcześniej zostałam nominowana :)

      Usuń
  8. cudowne paznokcie <3 bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny efekt ^^
    Obserwuję i liczę na to samo

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi! Happy New Year! :))

    Would you like to follow each other via GFC | Facebook | Pinterest | Bloglovin? :))

    Please follow me, let me know and I'll follow you back!

    xoxo
    Alexandra A.,
    The Glitter Side @ Blogspot
    The Glitter Side @ Facebook
    The Glitter Side @ Pinterest
    The Glitter Side @ Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne!!! Wyglądają bardzo zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wreszcie są naprawdę zdrowe ! Wszystko dzięki odżywką :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz!
Każdy sprawia mi ogromną radość i motywuje do dalszego prowadzenia bloga, bo przecież bez Was by go nie było!
Jeśli nie pozostawiłeś po sobie tzw. SPAMU bądź pewny że Ci odpowiem!
Buziaki:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miło było Cię gościć!

Miło było Cię gościć!