piątek, 15 lutego 2013

EPICARE Łatwy sposób depilacji włosków na twarzy

Hej kochani!

Dziś trochę z serio nowinek :)

EPICARE sprężynka do usuwania zbędnych włosków z twarzy, łatwy, mało bolesny sposób depilacji.
Produkt kupiłam co prawda parę miesięcy temu ale wydaje mi się że ciągle jest to pewnego rodzaju nowość na rynku :)


Jak to działa?
Po prostu zgięty - jak na obrazkach - przyrząd przykładamy do miejsca które chcemy wydepilować, okręcamy i jedziemy pod włos :) Ta niepozorna sprężynka naprawdę świetnie sobie radzi nawet z małymi włoskami! Usuwa je z cebulkami, włosków odrasta coraz mniej, są słabsze i mniej widoczne :)

Ja swój kupiłam na allegro za dosłownie parę złotych -

http://allegro.pl/depilator-depilacja-wloskow-twarzy-nowosc-epistick-i3026934094.html

Znacie?




Buziaki :*

30 komentarzy:

  1. Widziałam już to gdzieś kiedyś, ale chyba bym się nie skusiła na taki sposób :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie usuwałam sobie włosów z twarzy :D I raczej nigdy tego nie zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no jeszcze o tym to nie słyszałam:D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiedziałam nawet, że jest coś takiego ;o, świetne !

    OdpowiedzUsuń
  5. zaskoczyłaś mnie, rzeczywiście nowość na naszym rynku ;d szkoda, że do nóg już się taknie przyda, bo bym chyba sto lat robiła je taką sprężynką

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy wcześniej nie widziałam tej sprężynki, ale wygląda ciekawie ;d
    może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, pierwszy raz widzę takie cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nawet pojęcia, że coś takiego istnieje. Czego to ludzie nie wymyślą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze słysze, czego to ludzie nie wymyślą, ale osobiście trochę boję się tego urządzonka, haha, zwykłego depilatora również, dlatego omijam. Jeśli chodzi o moją ulubioną metodę depilacji to jednak jetem wierna wosk , ale gorący;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znowu mam nie miłe wspomnienia z woskiem dlatego go unikam

      Usuń
  10. uf. na szczęście włoski na twarzy nie są moim problemem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy o tym nie słyszałam! bolesne? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy bolesne? hymm każdy inaczej odczuwa ból, dla mnie mało bolesne, raczej kwestia przyzwyczajenia :)

      Usuń
  12. mam pomysł:D nagraj filmik jak się tym depilujesz xd

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy gadżet, jak dotąd mi nie znany

    OdpowiedzUsuń
  14. łoł, ale świetne! nigdy czegoś takiego nie widziałam :O

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy pomysł, ciekawe ile takie urządzonko kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro około 5 zł! oczywiście nie jest to oryginalny EPICARE

      Usuń
  16. Pierwszy raz widzę to cudeńko ;) Muszę się za nim rozejrzeć może gdzieś stacjonarnie, bo przez Allegro nie przepadam zamawiać :)
    Nominowałam Cię do TAGu u mnie na blogu, jeśli masz ochotę to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poza "siecią" się na to jeszcze nigdzie nie natknęłam :(

      Dziękuję za nominację! Jutro odpowiem na TAG :)

      Usuń
  17. świetna taka sprężynka !

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy takiego przyrządu nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. auć! musi boleć... zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. do tej pory najczęściej na mojej buźce lądował krem do depilacji twarzy, ale chyba wypróbuję tą sprężynkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz!
Każdy sprawia mi ogromną radość i motywuje do dalszego prowadzenia bloga, bo przecież bez Was by go nie było!
Jeśli nie pozostawiłeś po sobie tzw. SPAMU bądź pewny że Ci odpowiem!
Buziaki:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miło było Cię gościć!

Miło było Cię gościć!