wtorek, 26 lutego 2013

Fat Flush Plan czas start!

Witajcie kochani! 

Wiosna małymi kroczkami wreszcie się zbliża, więc trzeba wreszcie się wziąć za siebie! :) W ubiegłym roku stosowałam drakońską, ale skuteczną dietę - Fat Flush Plan - Program wypłukiwania tłuszczu - http://babygirl-fashionworld.blogspot.com/2012/04/wielki-niewielki-powrot-i-dieta-fat.html

Od dziś znów przechodzę na "głodówkę" węglowodanową i zobaczymy co z tego wyniknie :-)
Życzę sobie - 4 kg w 1 fazie i  - 2 w drugiej :)

Małą zmiana żywieniowa - zamiast napoju życia i picia wody z żurawiną w 1 fazie będę piła wodę z pieprzem cayenne i cytryną :)

no i ja oczywiście nie potrafię wyeliminować kawy więc dzień jak zawsze będę od niej zaczynać :)

Jadłospis na następne dni :

Wtorek: 
Śniadanie: 2 jajka na twardo
2 śniadanie : jabłko
obiadokolacja : pół wędzonej makreli + sałata lodowa z pomidorem i oliwkami polane 2 łyżki oleju lnianego doprawione tymiankiem i suszonym lnem
podwieczorek: pomarańcza
koło 20 szklanka maślanki

Środa: 
Tak samo

Czwartek: 
śniadanie : sałatka - 2 jajka z sałatą lodową pomidorem oliwkami cebulą doprawione tymiankiem polane olejem lnianym
2 śniadanie bez zmian
obiadokolacja : mała pierś z kurczaka na teflonie w tymianku z czosnkiem + kilka różyczek gotowanego brokułu
podwieczorek: pomarańcza
koło 20 szklanka maślanki

Piątek:
Wszystko bez zmian jedynie obiadokolacja zamiast kurczaka to panga na parze tak samo z brokułem.

+ dziennie przynajmniej 2 litry wody
przed obiadem szklanka wody z pieprzem cayenne i cytryną

Mniej więcej tak to będzie wyglądało :)

Buziaki :*



16 komentarzy:

  1. Ja taka wytrwała nie potrafię być, ale powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj też nie ale jak sie uprę to dam radę ;) szkoda że się tak na ćwiczenia nie potrafię zawziąć bo to by była lepsza opcja niż dieta

      Usuń
  2. Świetny pomysł, 3mam kciuki za Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. uważaj na takie drastyczne diety, nie zawsze są tego warte :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest taka zla ;) juz kiedys przez nia przechodziłam i było ok :)

      Usuń
  4. uwielbiam kawę z cynamonem ! :D
    z dietami gorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się z tobą w zupełności. czasem jest źle ale będzie już tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla takiego leniwca jak ja, to tlyko diety ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem takim samym leniwcem :D wole sie glodzic:D

      Usuń
  7. Nie wytrzymałabym ;p życzę powodzena ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia :) bardzo fajny jadłospis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. brzmi bardzo fajnie i rozsądnie :) aż się głodna zrobiłam xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierz mi głoda to byś na tej diecie chodziła :D może nie dosłownie ale odczuwa się straszny głód węglowodanowy, czlowiek czuje jak mu ciągle czegoś brakuje :( naszczescie przez kilka pierwszych dni potem juz leci ;)

      Usuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz!
Każdy sprawia mi ogromną radość i motywuje do dalszego prowadzenia bloga, bo przecież bez Was by go nie było!
Jeśli nie pozostawiłeś po sobie tzw. SPAMU bądź pewny że Ci odpowiem!
Buziaki:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miło było Cię gościć!

Miło było Cię gościć!