środa, 13 marca 2013

Sonda - która tunika/sukienka podoba się Wam najbardziej?

Kochane!

Dziś przychodzę do Was z ogromną prośbą!
Planuje rozpocząć pewną inwestycję, ale potrzebuje Waszej pomocy!
Pokarzę Wam kilka sukienek i tunik, proszę odpowiedzcie mi szczerze którą byście kupiły? Możecie też podać propozycje cenowe, ale proszę bądźmy realistami w tej kwestii ;)


nr 1

nr 2

nr 3

nr 4 

nr 5

nr 6

nr 7

nr 8

nr 9

nr 10

nr11

nr 12

nr 13


Bardzo proszę o szczere odpowiedzi! i nie kierujcie się zbytnio kolorami - jedynie 12 i 13 jest tylko w takiej gammie kolorystycznej.

Buziaki :*

Liczę na Was moje drogie ;)

36 komentarzy:

  1. 2,7,8 ale najbardziej 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie ale najbardziej to 1 i 7 ♥ aaa i 2 też cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma za co ;) polecam się na przyszłość ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Moimi faworytami są: 3,8 i 12 :) Na prawdę fajne :) Chętnie bym je gdzieś założyła, ale gdzie to lato :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. 1,3,13 :) niektore z nich wygladaja tanio, na allegro ceny takich to ok 30 zl, ale pierwsza np jest bardzo ladna elegancka i wyglada na drozsza :) mam nadzieje ze moje sugestie ci pomoga :P
    I.

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 tylko inny kolor, 3 tylko w odwróconych kolorach moja koleżanka miała na studniowce,

    OdpowiedzUsuń
  7. dla siebie żadnej, zbyt poważne jak dla mnie :)
    ale tak to są b ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam sukienkę numer 7 tylko, że na długi rękaw i w granatowym kolorze - nosi się świetnie i zapewne właśnie na nią zdecydowałabym się ponownie :P Płaciłam za nią jakieś 40zł plus przesyłka, więc w sklepie stacjonarnym więcej niż 60zł nie zapłaciłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mu się podoba 2 najbardziej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba 8 ;)
    Zapraszam Cię na małą wyprzedaż, może coś Cię zainteresuje, a niedługo dalsza część kolorówki;) http://ankowata.blogspot.com/2013/03/wiosenna-wyprzedaz-lakierow-do-paznokci.html

    OdpowiedzUsuń
  11. 2 mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się najbardziej podobają 6, 8 i 12 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się wszystkie podobają! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. 2,7,10 te wpadły mi w oko, a zdecydowanie najładniejsza 2:)

    OdpowiedzUsuń
  15. zdecydowanie nr 2, ewentualnie 7 ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. z chęcią kupiłabym numer 2, jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  17. 2,3,8 ;)
    8 mam .:) Jest bardzo praktyczna i wygodna :) Na każdą okazję się nadaje, ale bardzo mi się podoba numer 2 :) Z miłą chęcią by taka mogła zagościć w mojej szafie ;)

    Pozdrawiam :)
    i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. 2 i 12 :) sama bym w takie wskoczyła.. jakieś 20 kg temu :P

    OdpowiedzUsuń
  19. 2,3,6,12 te pozycje najbardziej mi odpowiadają i na to bym się ewentualnie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku, wszystkie najlepiej! :D ale tak to 4 i 6 ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi z sukienek podoba się 5 i 8 :)(choć wszystkie są fajne, więc to nie łatwe zdecydować)
    a z tunik 10.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jej są świetne, aż trudno się zdecydować ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo, jesteś ze Śląska? skąd dokładnie? :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz!
Każdy sprawia mi ogromną radość i motywuje do dalszego prowadzenia bloga, bo przecież bez Was by go nie było!
Jeśli nie pozostawiłeś po sobie tzw. SPAMU bądź pewny że Ci odpowiem!
Buziaki:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miło było Cię gościć!

Miło było Cię gościć!