czwartek, 30 maja 2013

Zaległości - Dzień Matki + miła przesyłka

Witajcie kochani!

Dziś nadrabiając zaległości postowe chciałam Wam pokazać 2 rzeczy - prezent dla mojej rodzicielki z okazji jej święta + paczuszkę jaką otrzymałam w poniedziałek :)

Lubię dostawać prezenty ale jeszcze większą frajdę sprawia mi kupowanie i dawanie prezentów innym :) W tym roku mamę obdarowałam śliczną bluzeczką z delikatnym akcentem - łezka z kokardką w ładnym żywym pomarańczowym kolorze, moja mam ma ciemne brązowe włosy i "ciemną" opaloną karnację więc ten kolor jest dla niej wręcz idealny :)




Kolejną rzeczą którą chciałam się z Wami podzielić to paczuszka jaką w poniedziałkowy ranek dostarczył mi pan listonosz :)

W środku czekały kosmetyki które dostałam do wspaniałej blogerki - cytruska87 , polecam wszystkim jej bloga :)


a w środku były : 
- tonik z kwasami aha/bha
- maseczka morska
- żel hialuronowy 
- pilling enzymatyczny

Wszystkie kosmetyki pochodzą z Biochemii Urody


Jeszcze raz bardzo Ci kochana dziękuję! Jestem naprawdę miło zaskoczona tym podarunkiem :)


Buziaki :*


10 komentarzy:

  1. śliczną bluzkę mami kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mojej zafundowałam manicure i pedicure :D Zapraszam na nowy, niekolorowy post! ;>> ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że sprawiłam Ci przyjemność i, że pochwaliłaś się tą paczuszką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka ma świetny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam mamie niedawno sweterek w podobnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor czadowy bluzki:D i krój :))

    OdpowiedzUsuń
  7. urocza bluzeczka na pewno mamę uradowałaś takim prezentem

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna bluzeczka, w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz!
Każdy sprawia mi ogromną radość i motywuje do dalszego prowadzenia bloga, bo przecież bez Was by go nie było!
Jeśli nie pozostawiłeś po sobie tzw. SPAMU bądź pewny że Ci odpowiem!
Buziaki:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miło było Cię gościć!

Miło było Cię gościć!