wtorek, 21 maja 2013

Zmiana koloru z Palette intensive color creme - intensywna czerwień

Hej kochani :)

Od 2 lat regularnie farbowałam się na "czerwienie", jednak po jednej nieudanej wizycie fryzjerskiej stwierdziłam że koniec! Siana nie warto farbować trzeba je ratować! Ale po 4 miesiącach nie dość że moja czerwień zeszła na rudo to odrost był już nie do wytrzymania. A, że kondycja włosów się jednak poprawiła postanowiłam znowu zaszaleć z farbą :) Tym razem sama!

Wybór padł na Palette :) kolor już wybrałam sobie wcześniej na internecie i do sklepu szłam z gotowym planem działania - kupowania :) Ale, że byłam ze swym ukochanym chciałam sprawdzić jaki kolor on by chciał żebym miała na głowie, wierzcie lub nie jako 1 pokazał właśnie ten! :)


PRZED : 








PO :






Uwielbiam ten kolor na głowie! <3

Buziaki :*

18 komentarzy:

  1. Piękna czerwień;) . pasuje Ci ten kolor.
    hmmm,kiedyś też farbowałam się podobnie, a teraz mam misz-masz na głowie i zniszczone włosy i wielki dylemat, co z tym fantem dalej zrobić ;);)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś go miałam ;) fajnie wygląda.
    Od prawie 4 lat nie farbuję jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się ten kolor, jesteś odważna.
    Czytałam stare komentarze na swoim blogu.
    Byłaś zainteresowana tonikiem z kwasami z BU,
    mogę Ci przesłać na próbę to co mi zostało. co prawda jest tego nie wiele ale wystarczy abyś wyrobiła sobie o nim zdanie. napisz mi swój adres na maila cytruska87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek bardzo do Ciebie pasuje, świetnie się będzie prezentował na lato ;-) Choć ja bym się osobiście nie odważyła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wygląda ten kolorek. Piękne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolor, bardzo Ci pasuje :))
    Bardzo fajnie prowadzisz bloga. Zapraszam też do mnie, może Ci się spodoba ;)
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. powinnaś teraz być red-babygirl:D

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie korzystniej wyglądasz :) pasuje Ci ten kolor i podkreśla Twoje oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pasuje Ci taki kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny ci kolorek wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wyglądasz w tym nowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny kolor! :) kiedyś strasznie chciałam miec taki kolor na glowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiaj tez dalam się ponieść i mam ogien na glowie super- polecam odcien wlasnie z palette

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz!
Każdy sprawia mi ogromną radość i motywuje do dalszego prowadzenia bloga, bo przecież bez Was by go nie było!
Jeśli nie pozostawiłeś po sobie tzw. SPAMU bądź pewny że Ci odpowiem!
Buziaki:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miło było Cię gościć!

Miło było Cię gościć!