sobota, 20 lipca 2013

Zamówienia z Oriflame - cięcia kosmetyczne rezultaty

Witajcie :)

Jakiś czas temu temu obiecałam sobie ograniczyć zakupy kosmetyczne do minimum i nie zapeszając stosuję się twardo :) Dlatego też moje ostatnie zamówienia z Oriflame są ledwie zauważalne ;) :D a w obecnym katalogu nie zamówiłam NIC :)


W katalogu 8 
- korektor Studio Artist 
- kredka z drobinkami brokatu 

Oba produkty przypadły mi do gustu, a kredka wręcz stała się moją ulubienicą ;)


W katalogu 9 :
- tusz Volume Build 
- podkład Studio Artist
- kojący żel z organicznym ekstraktem z aloesu i arniki 

Tusz jest zdecydowanym faworytem zakochałam się w nim od 1 użycia! pokarzę Wam niebawem jakie wspaniały efekt daje ;) 

Podkład - jest lato upały i się nie "podkładuje" użyłam go aż raz ale byłam zadowolona z efektu więc myślę że zadowolona będę z jego użytkowania ;)

Kojący żel oddałam mamie :) 


Tak więc w przeciągu 3 katalogów zamówiłam aż 5 rzeczy :) Uważam, że postęp jest duży, zawsze zamawiałam kupowałam wszystko na zapas bo się opłacało, a teraz sami widzicie :)

Moim ostatnim "wykroczeniem" był zakup 6 nowych lakierów do paznokci :D

Ale jak tu się im nie oprzeć :)
po 2 kosztowały 1,80 za sztukę to i tak dobrze że kupiłam tylko 6 :D

Udanego weekendu Wam życzę :) 

9 komentarzy:

  1. O jakie fajne kolorki lakierów :) Pokazuj szybciutko jak wyglądają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne lakiery, bardzo tanie, ciekawe jak się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ahhjakie lakiery! są może jeszcze dostępne? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolorki lakierów wybrałaś! :) Gratulacje udanych zakupów ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zamówienie choć z Ori nigdy nic nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolory :) Gdzie kupiłaś te mini lakiery ;>?



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypadkowo się na nie natknęłam w osiedlowej drogerii

      Usuń
  7. ło kurczę, ale super lakiery <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz!
Każdy sprawia mi ogromną radość i motywuje do dalszego prowadzenia bloga, bo przecież bez Was by go nie było!
Jeśli nie pozostawiłeś po sobie tzw. SPAMU bądź pewny że Ci odpowiem!
Buziaki:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miło było Cię gościć!

Miło było Cię gościć!