poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Witajcie kochani!

Jak minął Wam weekend?
Mi bardzo miło :) W niedziele wraz z mym lubym jego bratem i dziewczyną udaliśmy się do Krakowa a następnie do Ojcowskiego Park Narodowego gdzie zwiedziliśmy Grotę Łokietka! :)
W Krakowie jak to w Krakowie - rynek i Wawel, na Wawelu nie chciało nam się stać w ogromnej kolejce do kasy więc tylko weszliśmy do jaskini smoka :D
Grota Łokietka zrobiła na mnie ogromne wrażenie! nawet troszkę się bałam ;) Wszystkich zainteresowanych odsyłam na ich stronę - http://www.grotalokietka.pl/

Kilka fotek z wypadu :































Miłego tygodnia :*

4 komentarze:

  1. byłam w Krakowie 2 miesiące temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja dawno tam nie byłam , bardzo piękne miejsce ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się wycieczka z Mężem, chociaż na weekend... Trzeba coś pomyśleć. Zainspirowałaś mnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz!
Każdy sprawia mi ogromną radość i motywuje do dalszego prowadzenia bloga, bo przecież bez Was by go nie było!
Jeśli nie pozostawiłeś po sobie tzw. SPAMU bądź pewny że Ci odpowiem!
Buziaki:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miło było Cię gościć!

Miło było Cię gościć!