wtorek, 8 października 2013

TAG: "Mój pierwszy raz" :)

Witajcie kochani!

Dziś odpowiem na TAG który zauważyłam u jednej blogerki, bardzo mi się spodobał, a więc do dzieła ;)


PYTANIA:
1. Czy rozmawiasz jeszcze ze swoją pierwszą miłością?
Otóż nie, aczkolwiek warto tutaj zaznaczyć co rozumiem poprzez tzw. pierwszą miłość - nastoletnie zauroczenie, stan w którym widzimy tylko obiekt swoich uczuć, dopiero kiedy przychodzi prawdziwa miłość śmiejemy się z tej "pierwszej", uważam tak bo sama doświadczyłam najpierw pierwszej a dopiero teraz doświadczam prawdziwej, ale przecież może i zdarzyć się pierwsza a zarazem prawdziwa ;)

2. Jaki był twój pierwszy napój alkoholowy?
Piwo, i uwaga miałam 3 albo 5 latek :D Jak to się stało? Tata przywiózł z Niemiec baryłkę z piwem i wścibskiemu dziecku powiedzieli, że to soczek jabłkowy, to Emileczka wzięła szklankę i sobie nalała :D Oczywiście zdarzenie pamiętam tylko z opowieści :)

3. Jak była twoja pierwsza praca?
Zbieranie malin... ale to u babci więc nie wiem czy się liczy, zbierałyśmy z kuzynką a później przed domem sprzedawałyśmy miałam może z 10 lat. A tak to roznoszenie gazetek.

4. Jaka była pierwsza osoba, która do Ciebie dziś napisała?
Mój kochany
5. Jaka była pierwsza osoba, o której dziś pomyślałaś?
O moim ukochanym

6. Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem?
Jeszcze nigdy nim nie leciałam!

7. Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc?
U babci ;P od niemowlęcia praktycznie :P 
A tak to u koleżanki

8. Kto był pierwszą osobą, z którą dziś rozmawiałaś?
Z mamą przez telefon

9. Co było pierwszą rzeczą jaką dzisiaj zrobiłaś?
Spojrzałam na zegarek ;p

10. Jaki był pierwszy koncert, na którym byłaś?
Był to koncert MEZO organizowany w ramach Dni Tyskich :D 

11. Pierwsza złamana kość.
Brak złamań! jedynie wybite palce.

12. Pierwszy piercing.
Uszy i do tej pory przebite mam tylko uszy

13. Pierwsze państwo za granicą, do którego pojechałaś.
Czechy. W wieku 9 lat rodzice wysłali mnie na kolonie do Czech, jestem z siebie bardzo dumna bo jako mały szkrab sobie świetnie poradziłam :)

14. Pierwszy film, który pamiętasz.
hymmm pierwsze co mi do głowy przychodzi to Zagubieni w San Francisco 

15. Pierwsza uwaga w dzienniczku.
Brak ;) Taka grzeczna byłam ;)

16. Pierwszy współlokator.
Krysia i Karola. Ahhh piękne czasy na studiach w Bielsku! 


I to by było na tyle! :) Mam nadzieje, ze TAG Wam się podoba! Zachęcam wszystkich do przyłączenia się do zabawy :) 

Buziaki!

11 komentarzy:

  1. Hoho no nieźle z tym alkoholem ;) Zazdroszczę braku złamań ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no naprawde, ciagnelo do alko juz od najmlodszych hihi ;d niezle ziolko z Cb bylo ;) ogolnie bardzo ciekawy blog, mnostwo fajnych recenzji, obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajny tag, widzę go po raz pierwszy, haha :)
    koncert mezo xd to musiało być dawno ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej;) Fajny blog ;) Może obserwacja?? Zapraszam Cię na mojego nowego posta, pozdr :*

    http://fashion-crown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że zrobiłaś ten TAG :D Widzę, że mamy bardzo dużo wspólnego :D To miłe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moją pierwszą pracą było zbierani wiśni, haha ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi ciągle wpisywali uwagi do dzienniczków, a i tak zawsze miałam wzorowe zachowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. tagi uwieeelbiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny tag, a ja miałam 1 uwagę za brak cyrkla w Mikołajki w szkole ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz!
Każdy sprawia mi ogromną radość i motywuje do dalszego prowadzenia bloga, bo przecież bez Was by go nie było!
Jeśli nie pozostawiłeś po sobie tzw. SPAMU bądź pewny że Ci odpowiem!
Buziaki:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miło było Cię gościć!

Miło było Cię gościć!