sobota, 21 grudnia 2013

Photo mix 1

Maraton na uczelni wreszcie skończony! 2 tygodnie wolności! :) Ale to, że zostałam zwolniona z uczelnianych obowiązków nie znaczy, że mam teraz luzy, zaczynamy przedświąteczne porządki!

Tak więc na szybko bo każdy lubi oglądać foty taki mały remix zdjęciowy ;) - co jakiś czas będzie się taki temat postów przewijał ;) Może co 2 tydzień, zobaczymy ;)

 Wolne uczciłam ehmm szklanką różowego wina + książką Shmitta + cichą muzyką w tle - to lubię ;)

A potem przyjechał on i wyszedł dopiero rano ...
 Babcia wie co dla wnuczki najlepsze :)
 Gdy gotuje sobie sama
Tak sobie chadzam po WPiA :)

Taką choinkę mają Katowice przed dworcem głównym



 Lubię! 

A na mrozy 


The end ;)

Buźka!

19 komentarzy:

  1. świetnie skrojona marynarka, też lubię ten krem bambino

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam lakier z Wibo i zawsze kładę go na ciemną bazę.

    OdpowiedzUsuń
  3. krem mam, winka bym się napiła ;) a taki olej arganowy z checia bym przetestowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Choinka jest przepiękna, wooow! A na talerzu pyszności :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny miax a choinka w Katowicach piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. również mam ten olejek arganowy :) i od ryżu z warzywami zgłodniałam

    OdpowiedzUsuń
  7. dziś przechodziłam obok tej choinki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękna ta choinka, no i bardzo fajny mix ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna choinka:) lubię książki Schmitta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bambino, najlepszy krem ever <3

    OdpowiedzUsuń
  11. piekna ta choinka ;-) nie przeszkadza Ci parafina w tym kremie ?
    Jesli jeszcze nie bierzesz udziału,zapraszam do mnie na rozdanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. dobre wino nie jest złe, a jaki obiadek smaczny <3
    Wesołych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. si, si polecam Złotko!:)) woda termalna jest na prawdę świetna, poczujesz różnicę, seryjnie! Koniecznie daj znać, jak pierwsze wrażenia po stosowaniu:)) dziękuję za komentarz:** Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ślicznie wygladasz! Bardzo gustownie, zachwycam się twoimi rysami twarzy! Oby częściej takie mixy, lubię oglądać fotki:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz!
Każdy sprawia mi ogromną radość i motywuje do dalszego prowadzenia bloga, bo przecież bez Was by go nie było!
Jeśli nie pozostawiłeś po sobie tzw. SPAMU bądź pewny że Ci odpowiem!
Buziaki:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Miło było Cię gościć!

Miło było Cię gościć!